wtorek, 3 czerwca 2014

Lovely - Baltic Sand nr 6

Podczas ostatniej promocji w Rossmannie -49 % wpadł mi do koszyka cudowny piaskowiec od Lovely, Baltic Sand nr 6 który dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć. :)



Lakier jak już wspomniałam zakupiłam w Rossmannie w regularnej cenie możemy dostać go za ok. 9zł. Jak widać na zdjęciu wyżej numerkowi 6 przypisany jest piękny niebieski wręcz kobaltowy kolor który mieści się szklanej buteleczce o pojemności 8ml. Jak sama nazwa wskazuje jest to lakier piaskowy "bałtycki piasek". :)

 
Lakier nie tylko w buteleczce ale również na paznokciach przepięknie się mieni, połyskuje. Można więc określić go mianem brokatowego piasku. 


Na paznokciach moim zdaniem wygląda bardzo ładnie, pięknie się mieni i utrzymuje do 3 dni bez startych końcówek na 4 dzień niestety ścierają się.. Do pełnego krycia wystarczą 2 warstwy.


Pędzelek dość dobrze dopasowuje się do płytki paznokcia, malowanie jest komfortowe i nie sprawia większych problemów. Lakier wysycha w bardzo szybkim tempie. :) Jedynym minusem kobaltowego osobnika może być zmywanie, lecz gdy posłużymy się metodą foliową nie powinno być większego problemu. 


Lakiery Lovely są produkowane w Polsce przez Wibo, dostępne w Rossmannie w przystępnej cenie, gama kolorów piasków jest bardzo duża ! W najbliższym czasie postaram się zaprezentować kolegę Batlic Sand o numerku 3. :)

Posiadacie w swojej lakierowej kolekcji jakieś piaski od Lovely bądź Wibo? ;)


16 komentarzy:

  1. Zazwyczaj nie maluję paznokci w takich kolorach ale ten jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam kolor czerwony i często go używam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zobaczyłam to pierwsze moje stwierdzenie " boski " kolor rewelacja !! Super wygląda, na dodatek masz piękne zadbane paznokcie i skórki ! Super, świetny blog !

    Zapraszam również do siebie http://mrsmargg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam jeden piasek z wibo, nawet niedawno o nim pisałam:) piaski podobają mi się tylko i wyłącznie na zdjęciach, na swoich paznokciach już ich nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor,ahhh cudny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny ten błękicik
    nie mam dotąd żadnych piasków, ale to chyba dlatego, że uwielbiam jak mi pazurki mocno błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny kolor... masz fajną płytkę

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja chyba jednak wolę tradycyjne lakiery. Aczkolwiek kolorek ładny. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest to jeden z nielicznych piasków, który wpadł mi w oko. Zazwyczaj nie przepadam za tym wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor :)) Ja mam jeden piasek z Wibo, lawendowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam lakiery o pisakowym wykończeniu :-)
    ten bardzo ładnie prezentuje się na pazurkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamierzam zapolować na ten piasek :) Nie przepadam za niebieskościami, ale ten tak piekielnie i się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za znalezienie chwili i wyrażenie swojej opinii. ;)